Ką daryti, jei prekės aprašyme nerandu informacijos, kuri mane domina?
Rašykite mums el. paštu sales@krona.lt arba skambinkite telefonu +370 608 28255. Atsakysime jums per vieną darbo dieną.
Kaip galima užsisakyti prekę?
Prekę užsakyti galite mūsų elektroninėje parduotuvėje (t.y. internetu).
Kiek laiko trunka prekių pristatymas?
Numatomas prekių pristatymas nurodytas kiekvienos prekės puslapyje. Prekes, kurias turime sandėlyje, įprastai pristatome per 2-4 darbo dienas.
Prekes, užsakytas iki pietų (12 val.) darbo dieną, išsiunčiame tą pačią dieną. Prekes užsakytas popiet (po 12 val.) išsiunčiame sekančią darbo dieną. Pavyzdžiui, jei prekę užsakote pirmadienį 11 val. ryto, ją gausite iki ketvirtadienio; jei prekę užsakote pirmadienį 15 val., ją gausite iki penktadienio.
Ar galima prekę pirkti internetu ir atsiimti atsiėmimo skyriuje?
Taip, prekes galite atsiimti mūsų prekių atsiėmimo skyriuje adresu Palangos pl. 2, Sudmantų k., Klaipėdos r. Prekių atsiėmimo skyrius dirba pirmadieniais – penktadieniais 09:00 – 17:00. Švenčių dienomis prekių atsiėmimo skyrius nedirba.
Ar gali prekes atsiimti kitas asmuo?
Jeigu norite, kad pirktą prekę atsiimtų kitas asmuo, parašykite mums elektroninį laišką į sales@krona.lt iš elektronio pašto, kurį nurodėte pirkimo procese. Laiške nurodykite vardą ir pavardę asmens, kuris atsiims prekes vietoje jūsų.
Kaip galiu gauti sąskaitą už pirktas prekes?
Sąskaita yra siunčiama kartu su užsakyta preke.
Kaip elgtis, jei pristatyta siunta yra pažeista?
Užfiksavę, kad siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar išoriškai pažeista) arba siuntos komplektacija netinkama, turite pažymėti savo pastabas siuntos perdavimo dokumente bei surašyti laisvos formos siuntos pažeidimų aktą.
Kur kreiptis, jei prekė sugedo?
Sugedus pirktai prekei visais atvejais kreipkitės į mus el. paštu sales@krona.lt arba skambinkite telefonu +370 608 28255.