What if I can't find the information I'm interested in in the item description?
Rašykite mums el. paštu sales@krona.lt arba skambinkite telefonu +370 608 28255. Atsakysime jums per vieną darbo dieną.
How can I order a product?
Prekę užsakyti galite mūsų elektroninėje parduotuvėje (t.y. internetu).
How long does it take to deliver the goods?
The expected delivery of the goods is indicated on the page of each product. The goods we have in stock are usually delivered within 2-4 working days.
Prekes, užsakytas iki pietų (12 val.) darbo dieną, išsiunčiame tą pačią dieną. Prekes užsakytas popiet (po 12 val.) išsiunčiame sekančią darbo dieną. Pavyzdžiui, jei prekę užsakote pirmadienį 11 val. ryto, ją gausite iki ketvirtadienio; jei prekę užsakote pirmadienį 15 val., ją gausite iki penktadienio.
Ar galima prekę pirkti internetu ir atsiimti atsiėmimo skyriuje?
Yes, you can pick up the goods at our pick-up department at Palangos pl. 2, Sudmantų village, Klaipėda district. The pick-up department is open Monday to Friday from 09:00 to 17:00. The collection department is closed on public holidays.
Can the goods be picked up by another person?
Jeigu norite, kad pirktą prekę atsiimtų kitas asmuo, parašykite mums elektroninį laišką į sales@krona.lt iš elektronio pašto, kurį nurodėte pirkimo procese. Laiške nurodykite vardą ir pavardę asmens, kuris atsiims prekes vietoje jūsų.
How can I get an invoice for the purchased goods?
The invoice is sent together with the ordered product.
What to do if the delivered shipment is damaged?
If you find that the packaging of the consignment is damaged (wrinkled, wet or externally damaged) or the assembly of the consignment is not suitable, you must mark your remarks in the consignment handover document and write a free-form report of the consignment damage.
Where to go if the product is defective?
Sugedus pirktai prekei visais atvejais kreipkitės į mus el. paštu sales@krona.lt arba skambinkite telefonu +370 608 28255.